Virtualni eventi imaju puno prednosti, a prva i najvažnija su znatno manji troškovi organizacije. Ipak, to ne znači da ćete na organizaciju online eventa potrošiti manje vremena i energije. Online eventima uvijek nedostaje onaj “ljudski faktor” druženja pa prilikom osmišljavanja ne zaboravite uključiti i zabavne zajedničke aktivnosti i osigurati interakciju između sudionika. Na primjer, možete organizirati nagradnu igru, kviz ili kratki glazbeni program, a svakako savjetujemo i da tijekom online eventa sudionicima omogućite da komentiraju i postavljaju pitanja.  

  1. Definirajte temu, sadržaj, naziv, mjesto i vrijeme 
  2. Dogovorite predavače ako je event konferencijskog tipa 
  3. Definirajte plaća li se sudjelovanje ili je besplatno 
  4. Napravite registracijsku formu za online prijave 
  5. Ako se sudjelovanje plaća, definirajte metodu plaćanja (npr. PayPal) 

 

Promocija 

Iako ih fizički nećete vidjeti, sigurno želite velik broj sudionika i na svom online eventu. Uložite u promociju da za njega čuju ne samo vaši korisnici, već i svi oni koje tema može zanimati. 

  1. Napravite web stranicu ili podstranicu na postojećoj. Trebala bi sadržavati program eventa, informacije o predavačima, registracijsku formu i uvjete plaća (ako postoje).  
  2. Najavite online event medijima koji prate “vašu” temu. Pozovite predstavnike medija da “sudjeluju”. 
  3. Razmislite o ulaganju u sponzorirani članak u mediju koji čitaju vaši potencijalni sudionici. Sponzorirani članak odličan je format da svoj online event predstavite u najboljem svjetlu i istaknete sve bitne činjenice. 
  4. Pošaljite e-mail pozivnicu ukoliko imate bazu postojećih korisnika i uputite im osobni poziv. Svi volimo kad nam se netko direktno obrati.  
  5. Promovirajte svoj online event na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn). Kad kreirate postove, uzmite u obzir “zakonitosti” pojedine društvene mreže – na primjer, uz objave na Twitteru, Instagramu i LinkedInu obavezno stavite hashtag svog eventa i druge povezane hashtagove da ga korisnici lakše pronađu. Primjer kako smo kreirali hashtagove za WinDays Virtual online programski dan možete pogledati ovdje. 
  6. Potaknite predavače da na svojim društvenim mrežama najave svoje sudjelovanje i motiviraju potencijalne sudionike da se pridruže. 

 

Tehnički zahtjevi 

  1. Odaberite platformu koja će podržati vaš online event. Testirajte je i provjerite odgovara li u svim segmentima onome što trebate. Na primjer, mi smo imali odlično iskustvo s Microsoft Teams Live Eventsima koji imaju mogućnost snimanja, a snimka je sudionicima dostupna odmah nakon završetka eventa. 
  2. Napravite generalnu probu – uključite sve predavače i sudionike u programu da budete sigurni da svatko zna što u kojem trenutku radi kako bi tijekom online eventa sve teklo glatko. 
  3. Osigurajte kvalitetnu Wi-Fi mrežu. Ne želite da vaš online event bude fijasko zbog banalnog razloga kao što je loš Wi-Fi signal.  

 

Povratne informacije sudionika nakon eventa  

  1. Napravite anketu za sudionike i podijelite link na kraju online eventa.  
  2. Link na anketu obavezno podijelite i na svojim društvenim mrežama da pratiteljima date priliku da daju svoje komentare. 
  3. Uzmite u obzir komentare, pohvale i kritike sudionika kada planirate svoj sljedeći event – osim što će unaprijediti njegovu kvalitetu, bit će im drago vidjeti da vam je njihovo mišljenje važno. 

 

Ako ste novi u svijetu online evenata, tu smo da vam pomognemo svojim iskustvom i znanjem, što najbolje potvrđuje gotovo 2000 sudionika na zadnjem online eventu na kojem smo radili. Mozaik Event Centar nudi vam uslugu organizacije online eventa – saznajte više.