Planeri korporativnih događanje moraju povezati točkice između specifičnih poslovnih ciljeva i vrsta događanja. Pokušaj da odredite koje su vrste događaja najbolje za postizanje jedinstvenih ciljeva vaše organizacije može predstavljati izazov jer postoji toliko mnogo mogućnosti.
Neke dileme moguće je riješiti fokusirajući se na top 6 najboljih tipova događanja za tvrtke i onome što možete očekivati dobiti od svakog od njih. Također ćemo uključiti obilje podataka kako biste lakše započeli planirati. Ali prvo, brza definicija:
Kako se klasificiraju tipovi događanja?
Tipovi događanja mogu se podijeliti na korporativne, privatne ili dobrotvorne. Korporativna događanja fokusirana su na poslovanje i na korisnike, dok su privatni događaji usmjereni na privatne svrhe, a dobrotvorni događaji namijenjeni nekoj humanitarnoj svrsi.
Najbolja korporativna događanja imaju konkretne i ostvarive ciljeve. To ima smisla obzirom na trošak i količinu planiranja koju zahtijeva svako od njih. Ako ste novi u planiranju korporativnih događanja ili samo tražite više inspiracije za postizanje poslovnih ciljeva, bit će vam korisno nastaviti čitati.
Najbolji tipovi poslovnih događanja za ostvarivanje poslovnih ciljeva
U ovom dijelu bavit ćemo se s top 4 najbolja korporativna događanja. Svaki tip uključuje kratki opis te detalje za koje je poslovne ciljeve najbolji, kakav tip prostora trebate, kako da isplanirate izgled događanja te primjere vodećih brandova iz kojih možete nešto i naučiti.

 

1.  Konferencije

Konferencija je veliki događaj (brojevi posjetitelja obično su u stotinama ili tisućama) fokusiran na središnju temu ili industriju, a obično traje više dana. Aktivnosti za ovu vrstu događanja uključuju predavače, izložbeni prostor, natjecanja i mogućnosti za umrežavanje sudionika, kao i više neformalnih okupljanja prije i poslije konferencije.
Najbolji za sljedeće poslovne ciljeve: povećanje svijesti o proizvodu ili brandu, povećanje prodaje, pozicioniranje tvrtke kao stručne za određeno područje
Idealne lokacije za ovaj tip događanja: kongresni i konferencijski centri
Postav za ovaj tip događanja: na konferenciji će dobro funkcionirati postav koji sudionicima omogućava da budu što bliže govornicima, da imaju dobar pogled prema pozornici i dovoljno prostora. Kino postav omogućit će vam da zadržite pažnju na pozornici, a banketni postav će olakšati grupiranje ljudi tijekom pauza.
Primjer iz stvarnog svijeta: TechCrunch Disrupt je godišnja konferencija usmjerena na povezivanje startupova s investitorima i educiranje sudionika o najnovijim trendovima na području tehnologije. Njihova lista predavača uključuje niz uglednih imena, a upravo ta partnerstva pomažu im osigurati njihov imidž najvažnijeg resursa za najaktualnije vijesti i inovacije na području tehnologije.
Zaključci:

  • Konferencije su odličan format da svojoj publici pomognete da bolje upozna vašu tvrtku i brand
  • Slijedite dobar primjer TechCruncha i pozovite govornike koji su prepoznatljivi vašoj publici. Nemojte se ograničavati samo na poznate – mikro influenceri imaju pristupačniju cijenu, a često imaju bazu lojalnih obožavatelja.

Ako želite saznati više o našoj usluzi organizacije konferencije, kliknite na link.

 

2.  Sajmovi

Sajmovi pod okriljem jedne glavne teme okupljaju brojne brandove. Ovaj tip interaktivnog događanja oslanja se na izložbene prostore i zanimljive partnere da bi kreirao nezaboravna iskustva za svoju publiku.
Najbolji za sljedeće poslovne ciljeve: kada želite pokazati raznovrsne nove i stare proizvode, povezati se sa svojom publikom lice u lice, prikupiti listu kontakata za prodajne i marketinške aktivnosti
Idealne lokacije za ovaj tip događanja: kongresni i konferencijski centri, sveučilišta
Postav za ovaj tip događanja: postav u obliku rešetke pomaže da se izložbeni prostori postave u aleje, što je prostorno učinkovitije te se brandovi mogu grupirati u relevantne kategorije. Takav postav publici će pomoći da bolje isplanira koje će izložbene prostore posjetiti, kao i da otkrije neke nove brandove u blizini koji bi im se mogli svidjeti.
Primjer iz stvarnog svijeta: Natural Products Expo West nudi sajmove u više gradova, na kojima se može pronaći stotine organskih i zdravih proizvoda. Uz kušanje razne hrane, proizvoda za ljepotu i dodataka prehrani, sudionici mogu uživati i u otkrivanju atraktivnih novih brandova. Sajam nudi i niz mogućnosti edukacije ( u formatu tiskanih materijala, videa, newslettera i u posebnim izložbenim prostorima) o temama koje najviše zanimaju posjetitelje.
Zaključci:

  • Sajmovi su zabavni i uzbudljivi za sudionike jer vole dobiti i isprobati uzorke, sudjelovati u praktičnim demonstracijama proizvoda i učiti o uslugama koje im mogu biti stvarno korisne.
  • Time što svoj sajam organizira u više velikih gradova, Natural Product Expo West svim zainteresiranima dodatno olakšava dolazak na sajam. Na svojoj web stranici dijeli i mnogo edukativnih programa pa se mogu uključiti i svi koji nisu u mogućnosti fizički doći na sajam.

 

3.  Seminari

Na prvi pogled, seminari i konferencije su dosta slični. Najveća razlika je u tome što su seminari potpuno posvećeni učenju i treningu. Zbog njihove edukativne prirode, logično je da se često rade u više navrata / nastavaka i uključuju manje grupe sudionika nego konferencije.
Najbolji za sljedeće poslovne ciljeve: trening o proizvodu, trening zaposlenika, certificiranje ili tečajevi, razvoj ili jačanje dugoročne lojalnosti korisnika
Idealne lokacije za ovaj tip događanja: učionice, sobe za sastanke, manji multifunkcionalni prostori
Postav za ovaj tip događanja: Raspored kao u učionici ili stolovi u konferencijskom stilu pomažu sudionicima da uče u grupi, a također im omogućavaju i da se po potrebi razdvoje na partnere ili sekcije za raspravu.
Primjer iz stvarnog svijeta: The Academy of Business Leadership održava jednodnevne seminare pod nazivom “Got Big Dreams?”. Među polaznicima su i osnovnoškolci i studenti koji imaju velike snove koji obično uključuju neku razinu poduzetništva. Gosti predavači vode ih kroz niz vježbi i rasprava koje im pomažu da uobliče svoje ideje i osmisle koje sljedeće korake poduzeti da započnu vlastiti posao.
Zaključci:

  • Seminari su obrazovna događanja koja tvrtkama pomažu da se povežu s polaznicima dajući im praktične informacije, alate i vještine da postignu svoje osobne ciljeve.
  • Slijedite primjer The Academy of Business Leadership i ciljajte premalo zastupljenu demografsku skupinu (u njihovom slučaju tinejdžere i mlade). Fokusirajte se na rješavanje jedne glavne bolne točke, a zatim ponudite niz izuzetno korisnih rješenja do kojih mogu doći na temelju tog iskustva rješavanja ključnog izazova.

 

4.  Korporativni sastanci i izvršni sastanci

Korporativni sastanci i izvršni sastanci su događanja koja često uključuju visoko pozicionirane zaposlenike i/ili ključne poslovne partnere. Tvrtke koriste ovaj tip događanja iz niz razloga, no do onog tko planira događanje je da ga postavi tako da bude uspješno, za što su važni jasno definiran program, kreativno okruženje i alati koji poboljšavaju produktivnost.
Najbolji za sljedeće poslovne ciljeve: osmišljavanje novih ideja, izvršavanje specifičnog zadatka, donošenje važnih odluka, uspostavljanje partnerstava
Idealne lokacije za ovaj tip događanja: sobe za sastanke, restorani, prostori za zajednički rad
Postav za ovaj tip događanja: okrugli stolovi su najbolji za grupe od 10 osoba ili manje (olakšat će rasprave), dok u slučaju većih grupa bolje funkcioniraju U-postav sjedenja ili klasični konferencijski postav.
Primjer iz stvarnog svijeta: Tvrtke poput Buddytruka organiziraju sastanak svakog petka na kojem rekapituliraju glavne događaje tjedna. Uz to što je cijeli izvršni tim potpuno u tijeku sa svim zbivanjima, taj tjedni ritam omogućava im da učinkovitije razmotre trenutne ciljeve, budžete i projekte. Iako bi bilo očekivano da redovan sastanak ovog tipa potraje duže nego što je planirano (jer je puno tema i događa se na „spori“ dan), imaju zabavnu politiku „držanja ritma“ sastanka. Ako se sastanak produži van zakazanog vremena, zadnja osoba koja je govorila mora napraviti 50 sklekova!
Zaključci:

  • Korporativni sastanci i izvršni sastanci olakšavaju komunikaciju i nude višu razinu suradnje koja se ne može postići razmjenom e-mailova.
  • Sastanci licem u lice mogu biti zabavni i produktivni ako odredite neka pravila koja će sve sudionike usmjeriti na zadatak, baš kao što je to Buddytruk napravio sa svojim kreativnim kažnjavanjem.

 

5.  Korporativne zabave

Korporativne zabave okupljaju zaposlenike da bi proslavili zajedničke pobjede, obilježili važne trenutke, da im se podigne moral i da zajedno proslave blagdane. Iako je fokus ove vrste događanja obično zabava i opuštanje, planeri događanja ipak mogu postaviti i postići konkretne ciljeve za svoje kolege.
Najbolji za sljedeće poslovne ciljeve: pokazivanje zahvalnosti zaposlenicima, olakšavanje druženja između odjela, poboljšanje korporativne kulture
Idealne lokacije za ovaj tip događanja: restorani, jedinstvene lokacije, prostor za događanje unutar tvrtke, lokacije za vjenčanja, lokacije za rekreaciju
Postav za ovaj tip događanja: korporativne zabave postoje zbog druženja pa je najbolje predvidjeti dovoljno mjesta za ples ili da se ljudi jednostavno mogu okupiti i razgovarati. Dodajte i određeni broj stolova i stolica da bude udobnije (pogotovo ako planirate poslužiti hranu).
Primjer iz stvarnog svijeta: Amazonov party nakon blagdana obilježava dolazak nove godine, slavi nedavne uspjehe i svoje zaposlenike kroz niz zabavnih aktivnosti. Uz to što su uživali u odličnoj hrani i piću, zaposlenici su dobili i svoju karikaturu, uživali u koncertu, plesu, karaokama i klavirskim duelima.
Zaključci:

  • Korporativne zabave su važna komponenta uspješnog korporativnog ekosustava događanja jer neupitno podižu moral zaposlenika.
  • Čak i ako nemate budžet da organizirate ekstravagantan party poput Amazona, i dalje možete isplanirati zanimljive aktivnosti koje će se svidjeti zaposlenicima. Potrudite se uključiti stvari ili mjesta u kojima vaš tim uživa kao grupa ili imaju posebno značenje za vaš brand.

 

6.  Predstavljanje proizvoda

Predstavljanja proizvoda pomažu da se službeno proširi glas o novom brandu, partnerstvu, proizvodu / usluzi ili posebnoj ponudi. Ta događanja potiču publicitet i pomažu sudionicima da bolje upoznaju vaš brand.
Najbolji za sljedeće poslovne ciljeve: povećanje prodaje, postizanje veće prepoznatljivosti branda, bolje povezivanje s ljubiteljima branda
Idealne lokacije za ovaj tip događanja: butici, hoteli, wellness centri, golf tereni, restorani / barovi, lokacije koje omogućavaju dovoljno prostora za druženje, fotografiranje i predstavljanje proizvoda.
Postav za ovaj tip događanja: planirajte raspored tako da postoji jedna središnja točka na koju će biti usmjereni svi pogledi (pozornica na kojoj ćete predstaviti proizvod ili uslugu) te dosta prostora za druženje. Možete postaviti i mini kabine u kojima će gosti moći isprobati proizvod ili ćete u njima predstaviti svoje partnere.
Primjer iz stvarnog svijeta: na party kojim je predstavljen Fenty Beauty (u organizaciji Sephore) bilo je pozvano samo 180 pomno odabranih gostiju. Uz to što su prvi imali ekskluzivan pristup novim proizvodima za šminkanje, mogli su sudjelovati u zabavnim aktivnostima i fotografirati se u foto kabini ili zajedno s Rihannom „glumiti“ u digitalnom filmu koji se snimao tijekom događanja.
Zaključci:

  • Predstavljanja proizvoda su osobniji način da ostavite dobar dojam s novom ponudom svog branda.
  • Ograničite pozivnice samo na svoje najutjecajnije fanove kao što je to napravio Fenty Beauty; time će vaše događanje biti još posebnije i dojmljivije. Ubacite i neke zanimljive aktivnosti.